Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Planering

Av karin mossberg - 29 januari 2010 20:25

   Jag sitter och planerar inför året. Utställningar, min valpkull, besök hos hundvänner och annat smått och gott.

Somligt kommer förmodligen att förändras över tid, något får stryka på foten och annat kommer att läggas till. Helt säkert vet jag dock att jag INTE kommer att åka till Malmö, för då är jag i Krakow med jobbet...helt säker är jag dock inte att inte någon av pälsänglarna kommer att åka till Malmö...för jag har ju kära vänner...

Min fösta utställning för våren kommer att bli Hässleholm, både BBHCs rasspecial och SKK utsällningen.

Jag och änglarna håller som bäst på att förbereder oss för Värdsutställningen i Danmark i juni. Det är inget man kan kasta sig iväg på spontant då det kräver pass, rabiesvaccinationer och titertester. Alla är förberedda...vilka som åker är ännu inte spikat:)

Sedan tror jag att sommaren kommer att innebära ett besök över atlanten. Jag har många anledningar att åka, vänner, Candys sista poäng och en ny familjemedlem att hämta...

Ja, just det, vi ska på inoff i ridhuset vid Bergunda här i Växjö också...:)))))))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karin mossberg - 1 mars 2013 10:22


Idag är det dags att säga GRATTIS till Dora och Marzis barn som fyller 2 år idag. Hipp, hipp HURRA till Luna, Callunavias Rock´n Roll Madonna som bor i Göteborg Maja, Callunavias Breaking Harths som bor i Danmark Demi, Calllunavias Ice on Fir...

Av karin mossberg - 1 mars 2013 10:16


  Fick ett telefonsamtal ifrån matte till ett av mina "barn" som stod i en hundaffär och ville hitta ett balsam till sin ängel som börjat tova. Ja, nu är det en tuff period, speciellt för er som har en hund runt ett års åldern. Valp pälsen håller på...

Av karin mossberg - 30 januari 2010 14:40


   Jag vaknade till nyheten att Mandi vunnit sin klass, som bestod av 10 havanaiser! Hon blev däremot inte placerad i Winners "finalen" men Reo, Smillas halvsyster, blev BOS. Stolt som en tupp är jag över lilla Mandi som igår blev 6 månader. Nu vän...

Av karin mossberg - 30 januari 2010 14:39

Anja på A Maiden Effort i Holland har gjort oss alla en STOR tjänst...Hon har riktat en web camera mot sin valplåda där hennes fantastiska 8 valpars kull ligger:) 5 pojkar och 3 flickor. Mamma A Maiden Effort Kamasutra, Pappa Keep your Smile Blue T...

Av karin mossberg - 30 januari 2010 14:34


I helgen händer det spännande saker, men ingenting på hemmaplan. Mandi, vår egen Callunavias Ars Armandi debuterar i utsällningsringen...på håret 6 månader fyllda. Tummarna hålls kramaktigt här hemma i sverige. BC Canada, där Mandi bor har en HELT an...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards